Blog

Május 14. kedd

2013.05.19 18:28
Elérkezett a búcsú napja. Reggel elköszöntünk vendégeinktől. A napot még Magyarországon töltötték, de programjaikra mi már nem kísértük el őket. Az erdélyi diákok élménybeszámolója: A kirándulás legnagyobb élménye számunkra az ópusztaszeri látogatás volt. Délelőtt érkeztünk Ópusztaszerre, a Nemzeti...

Május 13. hétfő

2013.05.19 18:19
Hétfőn nekünk iskolába kellett menni, de reggel az iskolánk udvarán sor került egy emlékfa ültetésre. A BajaTv stábja filmet forgatott rólunk, néhányan riportot is adtunk. Aki fát ültet, bízik a jövőben. Mi abban bízunk, hogy ez a szép barátság sokáig megmarad, és újra találkozunk! Úgy terveztük,...

Május 12. vasárnap

2013.05.19 18:16
Reggel fél 7-kor keltünk, kicsit fáradtan, de izgatottan! Reggeli után felszálltunk a buszra, és elindultunk Budapestre. A hosszú út ellenére jól éreztük magunkat utazás közben is! Mikor odaértünk meglátogattuk a Parlamentet. Egy idegenvezető vitt körbe minket, aki elmondta az érdekességeket az...

Május 11. szombat

2013.05.19 18:10
A péntek késői fekvés után, szombaton elég korán keltünk. Mindenki reggelizett, aztán találkozott a két csoport, felültünk a buszra, és célba vettük a gemenci turisztikai központot! Ott kétfelé váltunk, és egymás után megnéztünk egy kiállítást, és hallgattunk egy rövid történelmi beszámolót. A...

Május 10. péntek

2013.05.19 18:08
A székelyudvarhelyi barátaink úton vannak Baja felé. Amíg ők utaznak, mi a tanítás után beköltöztünk iskolánk kollégiumába, hogy a vendégeinkkel tölthessük a hétvégét.

November 9.

2012.11.14 11:50
Sajnos elérkezett a hazautazás napja! Szerettünk volna még találkozni erdélyi barátainkkal, ezért nem indultunk el a tervezett reggeli órákban, hanem csak délelőtt 10-kor. Az iskolában elköszöntünk a fogadóinktól és a város központjában álló Vasszékely szoborhoz mentünk, ahol elhelyeztük a...

November 8.

Csütörtökön reggel 7:30-kor keltünk, majd reggeliztünk. Két busszal indultunk napi csillagtúránkra. Az erdélyi vendéglátóink 44 fővel elkísértek bennünket. Útközben megálltunk egy nevezetes zarándok helyen, a csíksomlyói templomnál, majd egy kis nézelődés után folytattuk utunkat. Több órás buszozás...

November 7.

2012.11.14 11:50
Szerdán reggel negyed 8-kor ébresztett Mozolai tanárnő. Még mindenki félálomban, de elindult ki a fürdőszobába mosakodni. Miután elkészültünk, lementünk reggelizni a kollégium éttermébe, aztán összekészítettük a csomagot az útra. Ezt a napot a Duna TV munkatársai is velünk töltötték. Először az...

November 6.

2012.11.14 11:49
Kedden reggel reggeli után meglátogattuk vendéglátóink iskoláját, majd a Haáz Rezső Múzeumban megnéztük Leonardo Da Vinci zseniális találmányait bemutató időszakos kiállítást. Majd néhány ottani diák kíséretével megnéztük a várost és pénzt váltottunk. Sétáltunk aváros központban, az emlékparkban....

November 5.

Hétfőn reggel 5 órakor indultunk el Erdélybe 44-en. A busz kényelmes volt, de az út nagyon hosszú. Első megállónk a határ előtti pihenőhelyen volt. Amikor átértünk a határon, első megállónk Aradon volt. Diákidegenvezető társaink Aradról tartottak előadást, ezután a Szabadságszoborhoz sétáltunk. Az...